Optimizare SEO Google

Definitiile termenului Seo, Dictionarul SEO, Ce este acesta ? Ce inseamna SEO ?

Impreuna o sa invatam acesti termeni care sunt foarte utilizati in SEO de catre principalele motoare de cautare:

Algorithm - Este o formula care este foarte des utilizata de catre toate motoarele de cautare pentru a returna catre utilizatori atunci cand acestia cauta raspunsuri legate de acele cuvinte cautate. Formula aceasta stabileste totodata importanta si rankul unui site.

Back Links - Acestea sunt link-uri externe care fac trimitere catre site-ul tau. Vezi IBL

Bot - Acesta este un robot sau spider, vezi crawler.

White Hat - Aceasta este o tehnica SEO care respecta etica de promovare a unui site si nu incalca nici o politica a motoarelor de cautare.

Black Hat - Acesta este o titulatura care este acordata acelor persoane care utilizeaza tehnici incorecte pentru cresterea artificiala a unui website in motoarele de cautare. Aceste thnici black hat violeaza toate regulamentele motoarelor de cautare si mai devreme sau mai tarziu, duc la banarea sau excluderea definitiva din indexul acestor motoare de cautare.

Broken link - Este un link dintr-un site care nu mai poate fi gasit sau accesat, returnand un mesaj: 404 error not found.

Click Through - Acesta reprezinta o actiune de a da click pe un link pentru a vizita un nou site.

Click Fraud - Acestea sunt click-uri pe reclamele afisate in site si sunt date intentionat de catre cineva pentru a face probleme celui care listeaza reclamele sau pentru a putea castiga mai repede bani din reclamele afisate.

Cloaking - Aceasta este o tehnica "Black Hat" in care continutul site-ului prezentat motoarelor de cautare difera in totalitate de cel prezentat catre vizitatori.

CPA - Acesta este costul unei actiuni (cost per action)

CPC - Acesta este costul unui click (cost per click), care poate reprezenta valoarea platita de cel care a lansat reclama pentru fiecare click primit pe bannerul sau linkul catre siteul lui.

CTR - Acesta inseamna Click Trough Ratio si reprezinta raportul dintre numarul de afisari ale unei reclame si numarul de click-uri efectuate pe acea reclama.

Crawler - Acesta este un program construit de catre proprietarii motoarelor de cautare (care mai este numit si robot ori spider) care scaneaza site-uri facand copii fiecarei pagini scanate.

Doorway page - Acestea de regula sunt pagini care au fost realizate doar pentru motoare de cautare. Astfel orice utilizator care incearca sa acceseze pagina este redirectionat imediat catre un alt site. Aceasta tehnica este una "Black Hat" si conduce la excluderea site-ului din indexul motoarelor de cautare.

Duplicate content - Aceasta se refera la duplicarea continutului pe care unii webmasterii copiaza pagini de pe alte site-uri sau adauga de doua ori acelasi continut. Aceste practici vor fi penalizate de motoarele de cautare pentru ca acestea doresc sa ofere catre utilizatori continut unic si de calitate.

EPV - Acesta este castigul per vizitator (Earnings per visitor)

FFA - Acestea este un continut de pagini cu linkuri free (free for all link pages)

Filter words - Acestea sunt cuvinte precum: si, ca, eu, la, de, cu... si sunt considerate irelevante de motoarele de cautare din motive de indexare.

Googlebot - Acesta este robotul (spiderul) motoroului de cautare Google care este cel mai utilizat in Romania si este folosit pentru scanarea site-urilor si colectarea de date din aceastea pentru construirea indexului de cautare.

Google Bomb - Acesta se mai poate numi si "link bomb". Fiind o metoda de a influenta rank-ul unei pagini in Google. Incidentul cel mai faimos in care a fost folosita aceasta metoda a fost cand 32 de utilizatori folosit "miserable failure" pe site-urile lor cu un link de iesire catre pagina lui George Bush. Astfel link-urile au ridicat in prima pozitie din Google site-ul lui George Bush atunci cand cautai "miserable failure".

Google Sandbox - Aceasta este o teorie despre un presupus filtru pe care il aplica cei de la Google, comform careia toate domeniile nou publicate sunt filtrate pentru a nu ajunge in topuri la cautarile dupa cuvintele cheie importante.

Hit - Aceasta este considerata o singura actiune a unui utilizator catre server cand vrea sa deschida o pagina web.

IBL - Acestea sunt Inbound Links si reprezita toate link-urile care vin de pe alte site-uri catre site-ul dumneavoastra, si au acelasi inteles ca si "back link".

Keyword Density - Aceasta reprezinta numarul de repetitii ale unui cuvant cheie in interiorul unei pagini web si este exprimat printr-un procent care se raporteaza la toate cuvintele de pe acea pagina.

Link Farms - Acestea sunt site-uri care au fost create doar pentru a face schimb de link-uri cu scopul de a creste artificial popularitatea altor site-uri.

Link Popularity - Acestea este cam acelasi lucru cu IBL, popularitatea crescand odata cu numarul site-urilor care fac trimitere la site-ul tau.

ODP - Acesta este Open Directory Project (Dmoz) si este cel mai mare director web din internet, fiind updatat de peste 85.000 de volutari.

Outbound Link - Acesta este un link de pe site-ul tau care face trimitere catre un alt site.

Page Rank - Acesta este denumit si Popularity Rank (PR) si este o formula realizata de Google pentru a determina popularitatea unui site. Formula foloseste o scara de la 0 la 10.

PPC - Aceasta este formula pentru Pay per click si este o metoda de promovare prin care un link catre site-ul tau este afisat pe diferite alte site-uri cu care exista intelegeri. Proprietarul achita o anumita suma pentru fiecare click (CPC). Google Adwords oferind astfel de tipuri de publicitate.

Query - Este actiunea de a scrie un cuvant cheie intr-un motor de cautare pentru a gasi site-uri cu informatii dorite de catre utilizatori.

Robots.txt - Aceasta este un fisier important si care nu trebuie sa lipseasca din radacina nici unui site in care se pot scrie diverse instructiuni pentru motoarele de cautare privitoare la site-ul tau. In special calea catre sitemap.xml.

SE - Aceasta este Search Engine care pe romaneste inseamna motor de cautare.

SEM - Acesta inseamna Search Engine Marketing si sunt o serie de termeni care se refera la majoritatea tipurilor de promovare a unui site, fiind incluse tehnicile SEO si campaniile PPC.

SEO - Acesta este acronimul de la Search Engine Optimization si se refera la setarea paginii web folosind diferite cuvinte cheie ori fraze pentru ca site-ul respectiv sa fie gasit cat mai usor. Aceasta metoda acopera o arie mai mare de activitati necesare unei bune promovarii unui site.

SERP - Acesta Search Engine Result Page reprezentand pagina cu toate rezultatele afisate de catre un motor de cautare atunci cand vrem sa gasim ceva pe internet.

Spider - Acesta este un robot utilizat de motoarele de cautare pentru scanarea site-urilor. Mai este denumit si crawler

Stop Word - Acestea sunt cuvintele care sunt ignorate in cautari pentru ca sunt mult prea comune pentru a fi utile in determinarea unei cautari. Exemplu: cu, de, si, ca, la, el.

Title Tag - Acesta este un Meta Tag inclus in header-ul orcarui site. Acesta fiind cel mai important dintre toate titlurile si tagurile. Acesta este afisat pentru toate site-urile returnate in urma unei cautari pe internet.

Description Tag - Acesta este un Meta tag din Header-ul site-ului care contine descrierea acestuia. Aceasta descriere este vizibila catre utilizatori in lista de site-uri in lista de cautari sub titlul fiecarei cautari.

Keywords Tag - Acesta este un Meta Tag din header-ul site-ului. De regula in acest tag se trec cuvintele cheie care descriu pagina. In prezent Google nu mai tine cont de acestea.

ALT Tags - Acest este textul care sta in spatele imaginilor sau pozelor. Aceasta apare atunci cand se tine mouse-ul peste poza. Aceste taguri sunt foarte utile pentru toate motoarele de cautare sau pentru utilizatorii paginii in cazul in care o poza nu se poate incarca, atunci in locul acesteia aparand textul care este trecut in tag.

Anchor Text - Este textul care este vizibil intr-un hiper link. Director Web - acesta este fiind un anchor text catre prima pagina a site-ului nostru. In codul html se scrie: <a href="http://www.fastlinks.ro/">Director Web</a>

URL - Acesta este Universal Resource Locator, adresa unica de internet unui site.

Web Directory - Director web - Acesta este o colectie de site-uri grupate in categorii. In mare parte fiecare site inscris este atent verificat de catre un editor sau webmaster inainte de a fi acceptat si listat. Cel mai cunoscut director web fiind Dmoz.

Lista tuturor cuvintelor dezbatute mai sus:

Algorithm, Back links, Bot, White Hat, Black Hat, Broken Link, Click Through, Click Fraud, Cloaking, CPA, CPC, CTR, Crawler, Doorway Page, Duplicate Content, EPV, Filter Words, Googlebot, Google Bomb, Google Sandbox, Hit, IBL, Keyword Density, Link Farms, Link Popularity, ODP, Outbound Link, Page Rank, PPC, Query, Robots.txt, SE, SEM, SEO, SERP, Spider, Stop Word, TITLE Tag, Description Tag, Keywords Tag, ALT Tags, Anchor Text, URL, Web Directory.

 

Alfabetar A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Website by Web Advising - Web Design & SEO © 2017 pagina generata in 0.004 interogari: 0 Contact    Confidentialitate    Abonare Seo
©  Toate drepturile rezervate - Reproducerea continutului acestui site, chiar si partiala, este strict interzisa sub sanctiunea urmaririi penale fara acordul prealabil al proprietarului - fastlinks.ro